» Klubben » Matcher & arrangemang :

Grunden Bois olika lag har genom åren spelat en mängd cuper & turneringar och haft träningsläger. Bois deltar i seriespel, SM och deltar i många cuper. Bois spelar varje år ett antal uppvisnings & kändismatcher. Ett sätt att delta på samma villkor som andra idrottare, är att Grunden Bois spelar i Korpens seriespel. Detta har fungerat mycket bra. De sportsliga vinsterna gör att Grunden Bois med jämna mellanrum måste bygga ut sitt prisskåp! Segrar att nämna är; Svenska Mästare, Mästare i Öppna Danska mästerskapet, Västsvenska mästare, seger i Gothia Cup med mera, med mera. Men Grunden Bois brukar också vinna fina priser, såsom; bästa humör & kämpatag, bästa kamratgäng och andra fina utmärkelser, som tillsammans låter oss förstå att det är en bra verksamhet vi har inom Grunden Bois. Bois har också ofta spelare i svenska landslaget.

Grunden Bois har många gånger stått som arrangör för SM-slutspel i fotboll & innebandy. Första gången klubben arrangerade SM i fotboll, var på Nya Ullevi, 1996.

Svenska Mästare.

Herrar: